عضو شورای شهر ایلام:
عضو شورای شهر ایلام گفت: افراد سودجو پس از دریافت مبالغی از ساختمان سازان قول ساخت اضافه بنا را به مالکین می‌دهند در صورتیکه چنین چیزی ممکن نیست.
کد خبر: ۷۳۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 29 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی کرمی عضو شورای شهر ایلام، گفت: به تازگی با تلفن‌های مکرر از سوی افرادی که در حال ساخت و ساز هستند مبنی بر اینکه عده‌ای سودجو پس از حضور بر سر ساختمان مبالغی را بابت جریمه ماده ۱۰۰  طلب می‌کنند مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: این افراد پس از دریافت مبالغی از ساختمان سازان قول ساخت اضافه بنا را به مالکین می‌دهند در صورتیکه چنین چیزی ممکن نیست.

عضو شورای شهر ایلام اضافه کرد: این افراد سود جو با مراجعه به ساختمان‌هایی که اضافه بنا دارند اقدام به اخذ وجوهی به عنوان جریمه ماده ۱۰۰ می‌کنند که این کار غیر قانونی است که از مردم تقاضا می شود از پرداخت هرگونه وجه به این افراد خودداری کنند.

این مسئول تصریح کرد: این افراد هیچ ارتباطی با شهرداری ندارند و با کلاهبرداری از افراد تنها در صدد کسب درآمد هستند و از شهروندان تقاضا می‌شود موارد مشکوک را گزارش دهند تا با آنها برخورد قانونی شود.

گفتنی است، افرادی که اقدام به اضافه بنا در ساخت و سازها می‌کنند شهرداری بر اساس ماده ۱۰۰ جرایمی را در نظر می‌گیرد که باید پرداخت کنند./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار