معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۴۷۰ کیلو تریاک در عملیات نفس گیر پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۸۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 22 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر،  سرهنگ ابراهیم سرگلزایی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و در پي کار اطلاعاتي و فني بر روي يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند محموله بزرگ مواد مخدر از طريق دريا به ساحل یکی از روستاهاي اطراف شهرستان منتقل و دپو شده تا در فرصت مناسب به شهرستان ميناب انتقال گردد.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: ماموران اداره عمليات ويژه با همکاری پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، با کنترل نامحسوس منطقه و ايجاد ايست و بازرسي در مسير تردد قاچاقچيان یک دستگاه خودروي تويوتا را طی یک  تعقيب وگريز کوتاه متوقف و در بازرسی از آن مقدار یک تن و ۴۷۰ كيلو و ۵۳۰ گرم  مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
 
سرهنگ سرگلزایی همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا دیگر به عنوان اسکورت قاچاقچیان ، خاطر نشان کرد: یک متهم در این عملیات دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرف شد.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان همکاری مردم با پلیس را دارای نقش مهمی در پیشگیری از ورود و توزیع مواد مخدر در میان جوانان و تباه ساختن آنان توصیف کرد و از مردم خواست با همکاری اطلاعاتی خود با پلیس در حفظ محیط سالم، امن و به دور از انحرافات در جامعه سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار