کاری مهمتر از مبارزه با آن وجود داشته باشد که وقت رئیس جمهور محترم مصروف آن گردد و فرصت فرماندهی و مدیریت قرارگاه و ستاد مذکور را نداشته باشند. خواهشمند است تا دیر نشده است اقدام فرمایید.
کد خبر: ۸۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 12 March 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، طی نامه‌ای به حسن روحانی نوشت: جناب آقای رئیس جمهور، تصور نمی‌شود با توجه به شرایط موجود و وضعیت کنونی که روند رو به رشد و گسترش بیماری مهمترین تهدید برای مردم کشور محسوب می‌شود و تقریباً کشور را به تعطیلی کشانیده است، کاری مهمتر از مبارزه با آن وجود داشته باشد که وقت رئیس جمهور محترم مصروف آن گردد و فرصت فرماندهی و مدیریت قرارگاه و ستاد مذکور را نداشته باشند. خواهشمند است تا دیر نشده است اقدام فرمایید.

در بخشی از این نامه آمده است: جناب آقای رئیس جمهور در وضعیت کنونی که دشمن عنود ملت ایران با تحریم‌های همه‌جانبه به ویژه تحریم دارویی کشور به جنگ ملت مقاوم ایران برخاسته و حتی این ویروس منحوس نیز به احتمال قریب به واقع از مصادیق بیوتروریسم و اقدامات ضدبشری محور سلطه و شرارت یعنی آمریکاست، عدم اقدام جدی و بموقع و متناسب با نوع مشکل و اقتضای شرایط، با توجه به نوع گسترش و جهش ویروس منحوس ممکن است فاجعه‌ای انسانی و بحرانی غیرقابل کنترل در پی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار