مدیر جهاد کشاورزی سبزوار خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی سبزوار از بهره‌برداری کارخانه خوراک دام به ابعاد 5 هزار و 500 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی منصور برغمدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بهره‌برداری از کارخانه خوراک دام و طیور همزمان با هفته دولت گفت: این کارخانه در شهرک صنعتی سبزوار در زمینی به ابعاد 5 هزار و 500 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 130 خوراک دام و طیور را دارد، تصریح کرد: از این میزان اعتبار 500 میلیون تومان از محل تسهیلات به این پروژه اختصاص داده شده است.

برغمدی با بیان اینکه در هفته دولت بیش از پنج پروژه در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: از این تعداد پروژه چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 359 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار افزود: از این میزان اعتبار، 3 میلیارد و 569 ریال از محل خودیاری و مشارکت مردم و مابقی از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این چهار پروژه برای 314 نفر به صورت مستقیم و 70 خانوار به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل ساخت دو باب استخر پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال و اجرای دو طرح آبیاری به وسعت 182 متر هکتار با اعتباری بالغ بر 243 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار