مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، روزانه دو هزار ماسک سه لایه در کارگاه تولیدی اداره کل اوقاف استان تولید می شود.
کد خبر: ۸۳۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 16 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام محمد صالحی گفت: به منظور لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و همچنین مقابله با شیوع بیماری کرونا، اداره کل اوقاف استان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کرده است.

وی افزود: این کارگاه در سه شیفت صبح، ظهر و شب از ساعت ۷.۵ لغایت ۲۴ با حضور خواهران و برادران در فضایی کاملا استریل در یکی از ساختمان های موقوفه برپا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: این کارگاه دارای مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوده و استانداردهای لازم در آن چه از حیث نوع پارچه و چه فضای تولید رعایت شده است.

وی بیان داشت: این ماسک ها سه لایه بوده و در فاز اول روزانه دو هزار ماسک تولید می شود.

صالحی گفت: ماسک های تولیدی از سوی مجموعه اوقاف استان در اختیار سیستم درمانی استان و همچنین مردم و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در خصوص کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف نیز گفت: به همت اداره کل اوقاف استان در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان توسط مرکز افق این بقعه روزانه پنج هزار عدد دستکش نایلونی یکبار مصرف تولید و در اختیار مردم کم برخوردار قرار می گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار