کد خبر: ۸۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 27 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد علیرضا اردشیرنیا از فرزندان شهر چرام استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی به عنوان رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی زاهدان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رضایی و علیرضا اردشیرنیا، سرپرستان سابق و جدید شعبه زاهدان دانشگاه مذاهب اسلامی امروز سه‌شنبه، سوم شهریورماه با حضور محمد سپهری، معاون اداری و مالی، محمدحسین مروی، مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه، مولوی نذیر احمد سلامی و جمعی از علما و اساتید استانی برگزار شد.

در این مراسم حکم انتصاب علیرضا اردشیرنیا به‌عنوان سرپرست جدید شعبه زاهدان دانشگاه مذاهب اسلامی تقدیم وی شد و از زحمات رضایی، سرپرست سابق این شعبه تقدیر شد.

یادآور می‌شود، اخیراً طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، رئیس دانشگاه، علیرضا اردشیرنیا به‌عنوان سرپرست شعبه زاهدان دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شده است.

در این حکم چنین آمده است:

جناب آقای علیرضا اردشیرنیا

سلام علیکم؛

با عنایت به مراتب تعهد و سوابق آموزشی و اجرایی جنابعالی در طول مدت خدمت به دانشگاه مذاهب اسلامی و با توجه به استعفای جناب آقای رضایی، ضمن تشکر از زحمات و خدمات خالصانۀ ایشان، به موجب این حکم، به سمت «سرپرست شعبه زاهدان» دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب می‌گردید.

امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از نظرات راه‌گشای جناب آقای مولوی نذیر احمد سلامی که از ذخایر ارزشمند دانشگاه مذاهب اسلامی هستند و سایر علما، فضلا، استادان و دلسوزان عرصه تقریب و وحدت امت اسلام در منطقه، موجبات اعتلای جایگاه دانشگاه و خدمت هر چه بیشتر در تربیت نسلی از دانشجویان ممتاز و تقریب‌گرا را فراهم آورید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار