کد خبر: ۸۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 01 September 2015

مدیرکل بهزیستی گیلان از ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در سال جاری در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمدرضا پارسی ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای مسکن مددجویی بهزیستی در این شهرستان گفت: 113 واحد مسکن مددجویی در هفته بهزیستی در گیلان افتتاح شده است.

وی به افتتاح 101 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در هفته دولت امسال در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تاکنون 214 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در استان افتتاح شده است.

پارسی از ساخت 998 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در سال 94 در گیلان خبر داد و اضافه کرد: واحدهای مذکور با کمک بهزیستی و خیران، سهم آورده مددجو و تسهیلات پرداختی در حال ساخت است.

مدیرکل بهزیستی گیلان بیشترین واحدهای مسکن مددجویی افتتاح شده در هفته دولت امسال را در شهرهای آستارا، ماسال، تالش و رشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سه واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه هم‌زمان با هفته دولت امسال در املش افتتاح شده است، تصریح کرد: ساخت 700 واحد مسکن مددجویی با مشارکت بنیاد مسکن به سهمیه بهزیستی گیلان اضافه شده است و 452 مددجو برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

پارسی به افتتاح 6 واحد مسکن مددجویی در انزلی اشاره کرد و ادامه داد: 400 میلیون ریال به صورت بلاعوض از طریق بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویی مذکور پرداخت شده و مابقی آورده مددجویان و تسهیلات بانکی است.

مدیرکل بهزیستی گیلان یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های زیرپوشش را مسکن دانست و خاطرنشان کرد: سازمان مذکور با به‌کارگیری امکانات بالقوه خود و تعامل با دیگر سازمان‌های متولی امر مسکن اقدام به ساخت مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی کرده است.

وی تامین سرپناه برای افراد نیازمند را اقدامی بزرگ خواند و یادآور شد: تهیه مسکن برای اقشار کم‌درآمد، نیازمند و مددجویان بهزیستی دارای اجر اخروی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار