طنزتلخ!
امروز خبری در یکی از شهرستان های استان ایلام دهان به دهان می چرخد ،به این مضمون که رییس یکی از بانکهای این شهرستان ،پس از غیبت ناشی از ابتلای به کرونا ،اخیر با مال ودارایی امانت گذاشته شده مردم در بانک بار خود را بسته وبه جمع خاوری منصوری ها پیوسته است !
کد خبر: ۸۸۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 17 August 2020

تابناک ایلام::هر چند در میانه سختی ها ومشکلات مترتب بر زندگی مردم که حسابی روح وروان آنان را آزرده است ،ورود رسانه به خبرهایی که حال آدم رابد می کند در مسیر تشدید آزردگی خاطر مردم تعبیر می شود ،اما چه می توان کرد وقتی که خبر لاقل برای استان کوچکی همچون ایلام آنقدر بزرگ وغیر منتظره باشد که نتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد .

به هرحال باید بپذیریم انحراف در کارکردها در حوزه مدیریت کشور به بخش جدایی ناپذیر سیستم تبدیل شده است اگر روزی خبری از انحرافات که به اشکال گوناگون اختلاس ،دزدی ،رانت خواری ،کلاهبرداری یا هر نوع اقدام منفعت طلبانه ای که خروجی آن خالی نمودن جیب مردم معنا یابد بر خروجی رسانه ها ننشست آن موقع باید از تعجب انگشت در  دهان شد !

این روزها اختلاس وبه جیب زدن مال مردم به هر شیوه متقلبانه ای اینقدر عادی جلوه گری می کند که اگر فرضیه یا شایعه بودن موضوع مطلب جاری به واقعیت پیوست،شاید بازهم برای مردم ما عادی باشد ،و  واکنش مردم به این خبر این باشد" این که چیزی نیست ،یا در مقابل اختلاس های هزار میلیاردی این که رقمی نیست"!

امروز خبری در یکی از شهرستان های استان ایلام دهان به دهان دربین مردم می چرخد ،به این مضمون که رییس یکی از بانکهای این شهرستان ،پس از غیبت صغری ناشی از ابتلای به کرونا ،اخیرا با مال ودارایی امانت گذاشته شده مردم در بانک بار خود را بسته وبه جمع خاوری منصوری ها پیوسته است !

اگر شاخک های مردم صرفا به خاطر غیبت کبری جناب رییس فعال نشده و خبری که در سطح شهر پیچیده است حقیقت داشته باشد !آقای رییس هم به سبک خاوری وقاضی منصوری ها نخواسته از قافله اختلاس گران میلیاردی عقب بماند، از اینرو انبوهی از حساب های سپرده و دارایی امانت مردم چمدان های خود را بسته وراهی آن ور آب شده است تا به همکاران خدوم خود در بهشت اختلاس گران ایرانی بپیوندد!

اگر چه همکاران آقای رییس سعی دارند تا با طرح عنوان " غیبت از ترس نزول دهندگان " به نوعی موضوع را ماله کشی کنند ،اما اگر واقعا چنین اتفاقی در استان ایلام افتاده باشد ،باید ما هم به خود غره باشیم که بله! ماهم هستیم ،هرچند از توسعه عقب افتاده ایم ،اما در این مورد لاکچری !اختلاس نمی توانیم از دیگران عقب بمانیم! تا بدینصورت اولین اختلاس گر ایلامی نیز با افتخار به جمع همکاران وهم تبارانشان در آن ور آب ملخق شود  ،اما خدا کند این خبر دروغ باشد !اگر هم صحت دارد ،بخت خاوری همراه او باشد نه فرجام قاضی منصوری !!به هرحال اختلاسه ،گوسفند که ندزدیده !!

برچسب ها: اختلاس بانک ، اختلاس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار