کد خبر: ۸۹۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 23 August 2020

 

در نخستین روز از هفته دولت، ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی رودسر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی رودسر ظهر امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمود قاسم نژاد در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف خدماتی و عمرانی برای مردم است.

وی از افتتاح ۱۲۳ پروژه گردشگری بااعتباری بالغ‌بر ۴۷۰ میلیارد تومان توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح استان گیلان به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه‌های گردشگری برای ۸۹۶ نفر اشتغال برای جوانان استان فراهم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه سه طرح شامل یک واحد پذیرایی، یک واحد بوم گردی و یک هتل به ارزش ۳۴۶ میلیارد ریال در شهرستان رودسر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با این افتتاح این پروژه‌ها برای ۸۳ نفر اشتغال دائم و ۱۶۶ نفر اشتغال موقت فراهم می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح آسفالت ۱۵ روستا به طول ۲۱ کیلومتر که توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودسر اجرایی شده است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها که از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی تأمین‌شده بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار