کد خبر: ۸۹۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 28 August 2020

 

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر برخورد قاطعانه با متصرفان و متجاوزان به اراضی ملی گفت: دستگاه قضایی با هرگونه تعدی و دست اندازی به مراتع و جنگل‌ها در گیلان که ثروت ملی محسوب می‌شوند قاطعانه برخورد می‌کند.
 
 
 

رییس کل دادگستری استان گیلان از اراضی ملی شهرستان ماسال بازدید کردخبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی از اراضی ملی شهرستان ماسال بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان گیلان در این بازدید با تاکید بر لزوم برخورد با متصرفان و متجاوزان به اراضی ملی اظهار داشت: دستگاه قضایی با هرگونه تعدی و دست اندازی به مراتع و جنگل‌ها در گیلان که ثروت ملی محسوب می‌شوند قاطعانه برخورد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی همچنین طبیعت و آب و هوای بی نظیر استان گیلان را مستعد جذب انبوه گردشگران دانست و گفت: لازم است با فراهم سازی امکانات رفاهی مناسب و درخور، مردم را برای استفاده از این امکانات ترغیب کرد.

 

وی دریافت هرگونه وجه از گردشگران را تنها در صورت ارائه امکانات رفاهی مشخص به آنان مجاز دانست و افزود: لازم است وجوه دریافتی از مردم صرف پاکیزه نگهداشتن محیط و حفظ و نگهداری از طبیعت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار