فرمانده سپاه کربلای مازندران، از اصل ولایت‌فقیه و امامت به‌عنوان رمز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب سایر کشورهای جهان و منطقه یادکرد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 09 September 2015

به گزارشتابناک مازندران به نقل از مهر ، سردار محمدحسین بابایی صبح چهارشنبه در جمع فرماندهان غرب مازندران، با اشاره به وظیفه دولتمردان در اجرای دستورات رهبری فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط ویژه کنونی که به تعبیر رهبری، لحظه گذر از پیچ تاریخی ملت ایران است، راه برون‌رفت از بحران و تنگنای اقتصادی پیشرو و جهاد اقتصادی حاضر، اجرای صحیح و دقیق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، با تأکید بر مردمی بودن نیروی بسیج و حضور اقشار مختلف جامعه در آن، با اشاره به وظایف سپاه پاسداران گفت: برابر قانون اساسی، وظیفه حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده سپاه پاسداران است و همچنین بر اساس متمم قانون اساسی، مسئولیت بسیج نیز نظیر آموزش، جذب نیرو بر دوش سپاه است.

وی با اشاره به حمایت و کمک‌های سپاه در حفظ و حراست از مرزها و یاری‌رساندن به نیروهای نظامی و انتظامی در شرایط جنگ افزود: شرایط مختلف، وظایف متفاوتی را ایجاب خواهد کرد و امروز که ما درگیر جنگ‌های نرم و سیاسی هستیم، حضور سپاهیان و بسیجیان در این عرصه‌ها ضروری است، هرچند که در حال حاضر بسیاری از نیروهای زبده سپاه در خارج از مرزهای ایران اسلامی درحالی‌که آموزش و کمک به ارتش کشورهای دوست و همسایه هستند.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به اعتراف مقامات آمریکایی در خصوص هدف اصلی اقدامات و تلاش علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: کنترل و توقف ایران به‌عنوان هدف اصلی اقدام این کشورها علیه نظام مقدس ما بوده و این دولت‌ها و رأس آن‌ها آمریکا، تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بکار بستند ولی تاکنون موفق به انجام آن نشده‌اند و علت آن نیز این است که مقامات آمریکایی مردم ایران را نشناختند.

سردار بابایی با اشاره به وجود سلایق و آراء مختلف سیاسی در کشور تأکید کرد: باید مراقب بود که ناخواسته سرباز دشمن نشویم و در مسیر نقشه‌های دشمنان گام برنداریم و خطوط قرمز و محدودیت‌ها را شناخته و رعایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار