رییس پلیس راه ایلام؛
رییس پلیس راه ایلام گفت: نیروهای پلیس راه ایلام از ابتدای آذرماه سال جاری تا عصر دیروز ۱۵ هزار خودرو را به شهرهای مبدا خود عودت یا به رعایت نکات بهداشتی و مقررات رانندگی ارشاد شده اند.
کد خبر: ۹۲۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 11 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضاهمتی زاده اظهار داشت: در این مدت هم یک هزار و ۱۲۶ خودرو که نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقاومت کرده اند، مشمول جریمه و برخورد قاطع پلیس شده اند.

وی افزود: در بررسی و پایش دوربین های پلیس راه مشخص شد که بیش از یک هزار دستگاه خودرو حمل و نقل عمومی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده اند و در بازدیدها و سرکشی مشترک نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه از شرکت های حمل و نقل، شرکت ها یا رانندگان متخلف این شرکت ها به کمیسیون تخلفات رانندگی و اعمال قانون ارجاع داده و مشمول پرداخت جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند.

همتی زاده یادآور شد: عملکرد مطلوب پلیس راه ایلام در خصوص اعمال محدودیت های ترافیکی بین شهری موجب شد که بین ۱۰ استان برتر کشور قرار بگیرد و رضایت مندی مردم از پلیس بیش از ۹۰ درصد بود.

وی اضافه کرد: پلیس راه استان برای اعمال بهتر محدودیت ها با تمام نیروهای انسانی و تجهیزات خود بهره گرفت و از ظرفیت سامانه هوشمند برخط ( سروا ) نیز استفاده کرده است.

وی گفت: همکاری مردم با پلیس و حمایت دستگاه های عضو ستاد مهار کرونا از اقدام های پلیس و اجتناب از تردد های بین شهری غیرضروری توسط مردم در کاهش ابتلایان و مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در استان شد.

وی تاکید کرد: همچنان پلیس از ترددهای غیرضروری به شهرهای استان جلوگیری می کند و در روزهای پایان هفته نیز حضور در ارامستان ها و تفرجگاه ها ممنوع است و فقط افراد دارای مجوز حق تردد در راه های مواصلاتی بین شهری استان را دارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار