طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه و دستگاه‌های امداد و خدمات‌رسان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، فرماندهی انتظامی، پلیس راه، امداد خودرو، راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، راهداری و حمل و نقل این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 13 December 2020

این طرح با مشارکت سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان، به منظور افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در سطح جاده ها، از صبح امروز /یکشنبه ۲۳ آذر ماه/ از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان واقع در بزرگراه ۲۲ بهمن آغاز شد و تا ۲۳ اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

طرح انتظامی و ترافیکی پلیس به صورت سالانه و با هدف افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران، تسهیل در تردد و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات دراختیار و سفر امن و ایمن،  اجرا می شود.

در این طرح که به منظور ایمنی بیشتر در سطح شهرها و مسیرهای ارتباطی استان اجرا می شود با توجه به بارش برف و وقوع کولاک و یخبندان، نیاز است با برنامه ریزی هدفمند و مناسب تر، خدمات بهتر و بیشتری در جاده ها به هموطنان ارایه شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این طرح در راستای ارتقای سطح ایمنی و امنیت و کاهش حوادث جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان اجرا می‌شود، گفت: ایمنی و امنیت جاده‌ای را در کاهش خسارات، آسیب‌ها و تلفات انسانی، امری بسیار مهم است.  

سردار رحیم جهانبخش، با ابراز امیدواری به اینکه با اجرای طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس، کمترین حوادث رانندگی را در سطح مسیرهای ارتباطی این استان داشته باشیم، افزود: با اجرای این طرح، حضور عوامل پلیس راه در سطح جاده‌های ارتباطی زنجان، بیشتر و پررنگ‌تر  شده و مسافران و رانندگان، احساس ایمنی و امنیت بیشتری می توانند داشته باشند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر جاده دارد که ۲۰۰ کیلومتر آن آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی و روستایی است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار