استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: هلدینگ های بزرگ در کشور برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام در پایین دست مجتمع پتروشیمی اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۲۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 03 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با دو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و ایرانیان گزارشی از وضعیت استان در خصوص فرصت های سرمایه گذاری از جمله ظرفیت هایی نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع پایین دستی ارایه داد.

وی بر ایجاد سرمایه گذاری در استان و پیگیری امور مربوط به طرحها و پروژه های حوزه پتروشیمی تاکید کرد و خواستار سرمایه گذاری شرکت ها و هلدینگ‌های بخش خصوصی در پارک پلی پروپیلن استان شد.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه امروز ایلام بعنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور بشمار می رود،گفت: ظرفیت های بسیار مهمی در این استان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع پایین دستی وجود دارد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه استان از شرکت های بزرگ بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی حمایت می کند، افزود: در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در ایلام طی چند سال گذشته اقدامات بسیار مهم و مثبتی نظیر افتتاح فاز اول و دوم پتروشیمی ایلام به سرانجام رسیده و آماده سازی مقدمات اجرای چند طرح پتروشیمی دیگر در راه است.

در ادامه این نشست مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از استاندار ایلام بعنوان یکی از موفق ترین دولتمردان در پیگیری امور حوزه انرژی عنوان کرد و گفت: این همکاری و همراهی نقش برجسته ای در تشویق و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته است که ما امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار