سرمربی نساجی مازندران گفت که برای دیدار هفته سیزدهم برابر ذوب آهن اصفهان پنج مصدوم قطعی دارد که به بازی جمعه دهم بهمن ماه در قائمشهر نمی رسند.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 28 January 2021

مجید جلالی پنجشنبه شب در کنفرانس خبری مجازی پیش بازی تیمش با ذوب آهن اصفهان در قائمشهر مصدومان تیمش را مجتبی ممشلی، احسان قهاری، میلاد کمندانی، قائد رحمتی، حامد شیری و مهرداد زامهران اعلام کرد و افزود : مجتبی ممشلی و احسان قهاری به دلیل مصدومیت قبلی همچنان در ترکیب تیم حضور ندارند به طور قطع میلاد کمندانی و حامد شیری که در دیدار گذشته مصدوم شدند نیز به این بازی نخواهند رسید.
وی ابراز امیدواری کرد تا مهرداد زامهران یکی دیگر از مصدومان نساجی مازندران بتواند این تیم را در بازی هفته سیزدهم برابر ذوب آهن که ساعت ۱۵ عصر فردا جمعه دهم بهمن ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شود، یاری دهد.
ایراد اقا معلم به چمن شهید وطنی
سرمربی نساجی مازندران گفت: در مجموع نساجی حدود ۱۰ مصدوم دارد که پنج نفرشان به دلیل مصدومیت بالا نمی توانند تیم را در بازی های آینده همراهی کنند و پنج مصدوم دیگر نیز با دارو و فیزیوتراپی همراه تیم هستند.
جلالی مقصر اصلی در بالا رفتن آمار مصدومیت بازیکنان را زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشر دانست و از مسوولان استانی خواست تا برای مرمت چمن این ورزشگاه برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان وارد گود شوند.
وی بخشی از نتایج ضیف این تیم را هم ناشی تعدد مصدومان تیمش بیان کرد و اظهارداشت : هواداران نساجی باید این مشکلات را نیز در کسب نتیجه ضعیف مد نظر قرار بدهند و امیدواریم که با تقویت تیم در نیم فصل دوم ، نساجی بتواند نتایج بهتری را کسب کند.
جلالی اضافه کرد : به هر حال صرفنظر از بازیکنان مصدوم، ما در بروی نیمکت بازیکنان خوب دیگری را در اختیار داریم که می توانند در غیاب بازیکنان مصدوم ما را در بازی فردا کمک کنند و با آمادگی که بازیکنان نساجی دارند، پیش بینی می کنیم که بتوانیم بازی محکمی را برابر ذوب آهن ارایه دهیم.
سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد : دیدار ما برابر ذوب آهن اصفهان فرصتی خوبی است تا در ورزشگاه خانگی در قائمشهر بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم و این برد بسیاری از مشکلات گذشته تیم را کاهش خواهد داد و تمام تلاش ما برد در این دیدار است.
جلالی در مورد بهره گیری بازیکنان تیم امید در رده بزرگسالان در نساجی اظهارداشت : حدود ۶ تا ۷ بازیکن از تیم امید نساجی در تمرین بزرگسالان ما شرکت دارند و چنانچه در تمرینات بتوانند خودشان را نشان دهند، در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.
وی اضافه کرد : در بازی هفته دوازدهم برابر شهر خودرو در مشهد دو بازیکن تیم امید در فهرست اصلی برای بازی نیز قرار داشتند، ولی فرصت استفاده از آنها در آن بازی فراهم نشد و امیدوارم که در بازی های آینده شرایطی ایجاد شود که بتوانیم از بازیکنان جوان نیز در ترکیب تیممان استفاده کنیم.
جلالی اظهارداشت : نساجی نیاز به جوان سازی تیمش دارد و قطعا مطابق با برنامه ریزی از جوانان حاضر در تیم پایه خودمان نیز در رده بزرگسالان استفاده خواهیم کرد.
عادی انگاری اشتباهات داروی
سرمربی نساجی مازندران در مورد اشتباهات داوری گفت : اشتباهات داوری نیز جزیی از فوبتال ما محسوب می شود و این رویه برای تمام تیم های لیگ برتری وجود داشت و ما و حتی ذوب آهن به تنهایی از این اشتباهات متضرر نشدیم و تمام تیم ها به نوعی به احتمال از این کار ضرر کردند.
جلالی اضافه کرد : ما ذهنیت منفی نسبت به هیچ یک از داوران رقابت های لیگ برتر در کشور نداریم و امیدواریم که روند کار قضاوت به سمتی پیش برود که ما شاهد داوری عادلانه در داخل زمین باشیم.
وی بار دیگر با توصیه به هواداران تیمش به صبر و خویشتنداری حداقل تا پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت : در شرایط فعلی فشار بر روی بازیکنان تیم ما به دلیل نتایج گذشته بالاست و انتظار داریم تا هواداران ما را مورد حمایشتان قرار دهند تا بتوانیم از این مرحله گذر کنیم.
تیم نساجی مازندران که از ۱۲ بازی گذشته لیگ برتر با ۷ باخت، دو برد و سه مساوی و کسب ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، فردا راس ساعت ۱۵ میزبان ذوب اهن اصفهان دیگر تیم قعر نشین جدول این رقابت ها در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار