سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: به منظور برگزاری انتخابات ١۴٠٠، ٧٢ شعبه اخذ رأی را پیش بینی کرده ایم.
کد خبر: ۹۶۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 20 May 2021

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان روانسر به پایان رسیده و در حال حاضر یک مرکز برای تزریق واکسیناسیون مجهز کردیم.

وی با بیان اینکه از روز شنبه مراجعات به این مرکز آغاز می‌شود، افزود: این مرکز از مراکز تجمیعی است که اخیرا دانشگاه علوم پزشکی تجهیز و راه اندازی آن‌ها را اعلام کرده است، مرکز تجمیعی دیگری نیز در روانسر در حال آماده سازی و تجهیز است.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: تمام ادارات را بسیج کردیم تا این مراکز آماده و تجهیز شوند، سعی ما بر این است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، خدمات دهی به افراد در بحث تزریق واکسیناسیون انجام شود.

وی با بیان اینکه فضای لازم به منظور فاصله گذاری اجتماعی در این مراکز مورد توجه قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: جامعه هدف واکسیناسیون در روانسر بر اساس اعلام برنامه زمانبندی دانشگاه انجام می‌شود
یکی از برنامه‌های ما افزایش استقبال از واکسیناسیون است، به همین منظور حوزه اطلاع رسانی خود را در شهرستان فعال کردیم.

مصطفی زاده گفت: تا کنون ۷۲ شعبه را برای جمع آوری آرا در سطح شهرستان پیش بینی کردیم و مشکل خاصی در اجرای فرایند انتخابات نداریم، در بحث مشارکت هم برنامه ریزی کرده ایم تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری و در فضایی سالم برگزار شود.

وی تاکید کرد: در راستای مشارکت حداکثری مردم با اقشار مختلف شهرستان از جمله آموزش و پرورش جلساتی برگزار می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار