حسین زهی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در سیستان‌وبلوچستان:
اکثر فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در این منطقه کمتر از ۵۰ سال داشتند
کد خبر: ۹۷۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 11 July 2021


عضو مجمع نمایندگان سیستان‌وبلوچستان در مجلس، با اعلام این خبر که واکسیناسیون در این استان برای افراد بالای ۵۰ سال آغاز شده است تاکیدکرد که مردم این منطقه خواستار واکسیناسیون همگانی هستند، چراکه اکثر فوتی‌ها کمتر از ۵۰ سال داشته‌اند.

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد روند واکسیناسیون برای مقابله با کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: واکسیناسیون در این منطقه برای افراد بالای 50 سال آغاز شده است، اما درخواست مردم این استان این است که واکسیناسیون به صورت همگانی انجام شود، چرا که اکثر فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در سنین کمتر از 50 سال هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی اماکنی را در بخش‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان برای تزریق واکسن کرونا مشخص کرده است، کما‌اینکه در زاهدان سه مکان و در شهرستان‌ها نیز مکانی برای واکسیناسیون مشخص شده است.

حسین‌زهی با اشاره به بازدیدی که از روند واکسیناسیون در استان سیستان و بلوچستان داشته است، خاطرنشان کرد: امروزسه مکانی که در زاهدان تعیین شده است با صف طولانی از افراد واجد شرایط مواجه شده که در حال تزریق واکسن هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: با توجه به اعتباراتی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای کمک به مردم این منطقه اختصاص داده است، می‌توان به کل مردم این استان واکسن تزریق کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از شستا برای کمک‌هایی که برای پیشگیری از گسترش دامنه شیوع کرونا به مردم این منطقه کرده است، تاکید کرد: ما انتظار داریم همانطور که هلال احمر، شستا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، سپاه و ارتش برای کمک به مردم این منطقه ورود پیدا کرده‌اند سایر مسئولان مربوطه نیز کمک کنند تا بتوان این بحران را هر چه سریعتر رفع کرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار