کد خبر: ۹۸۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 02 August 2021

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از ساماندهی و ایمن‌سازی علایم ایمنی مسیر ایرانشهر - مهرستان به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای خبر داد.

جلال الدین قادری روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی، کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است. 

وی افزود: این اداره‌کل به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان، نصب، نگهداری علائم و تابلوهای جاده‌ای را در کنار اقدامات فرهنگی در اولویت کاری خود قرار داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا همکاران ما در این اداره‌کل اخیرا به منظور ساماندهی علایم ایمنی در مسیر پر تردد ایرانشهر به مهرستان اقدام به نصب ۱۲۰ عدد فلش پیچ و ۲۵ تابلو اخطاری و تعویض ۵۵ عدد صفحه تابلو علائم ایمنی کردند.
وی با بیان اینکه علائم جاده‌ای با افزایش ضریب ایمنی، زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شود، تصریح کرد: نصب این علایم علاوه‌بر هشدار و اطلاع‌رسانی سبب ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.
قادری گفت: همچنین به منظور تردد ایمن‌تر هم استانی‌های گرامی راهداران اقدام به پاکسازی و تسطیح حریم و اصلاح شیب شیروانی مسیر ایرانشهر_ مهرستان کردند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی جنوب سیستان و بلوچستان و وجود شبکه گسترده راه‌های شریانی و اصلی در این منطقه، حفظ و نگهداری آن به عنوان سرمایه ملی و زیرساخت حیاتی جز با تلاش و همت دو چندان همکاران پر تلاش ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان میسر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار