مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر : برای تقویت فشار و پایداری بیشتر آب مشترکان آب ،۱۰ حلقه چاه آب آشامیدنی در استان تجهیز، کف شکنی و احیا شد.
کد خبر: ۹۸۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 08 August 2021

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار داشت: ۱۰ حلقه چاه احیاء شده شامل ۵ چاه در شهرستان جم، ۲ حلقه چاه در شهرستان دشتستان، ۲ حلقه چاه در شهرستان تنگستان و یک حلقه چاه در شهرستان دشتی است.

وی بیان کرد: احیاء این ۱۰ حلقه چاه با اعتباری حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محقق شده که در مجموع جمعیتی بیش از ۱۵۴ هزار و ۶۱۱ نفر را تحت پوشش قرار می‎ دهد.

حمزه پور افزود: تامین آب آشامیدنی در برخی از نقاط استان از محل چاه‎‏های مستقر در منطقه تامین می‏شود که با هدف تقویت فشار و پایداری بیشتری آب مشترکان برحسب نیاز نسبت به کف شکنی و تجهیز آن‌ها اقدام می‎ شود.

وی اظهار داشت: کاهش سطح ایستابی آب دشت‎های استان امسال وضعیت کم آبی چاه‌های تامین آب شرب را تشدید کرد که با این شرایط با احیاء چاه‌های متعدد سعی شده تا در زمینه کم آبی کوچک‌ترین مشکلی متوجه مشترکان نباشد.

حمزه پور افزود: کمبود بارش‏ها امسال منابع تامین آب استان را تحت تاثیر جدی قرار داده که با چنین وضعیت مدیریت مصرف از سوی مشترکان بیش از هر زمان دیگری ضرورت یافته است.

وی عنوان کرد: با همه این مشکلات تابستان امسال آخرین تابستان پرچالش بوشهری‌ها در تامین آب شرب است چراکه از سال آینده با وارد مدار شدن آب شیرین کن‌های جدید مشکل تامین آب شرب پایدار در استان تا حد زیادی برطرف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار