رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از تولید مجموعه تصویری «ستارگان درخشان اصحاب امام حسین (ع)» به همت کارشناسان این اداره به زبان انگلیسی خبرداد.
کد خبر: ۹۹۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 02 September 2021

به گزارش تابناک قم، کمال ثریا اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تولید مجموعه تصویری «ستارگان درخشان اصحاب امام حسین(ع)» به زبان انگلیسی اظهار کرد: این مجموعه به زبان انگلیسی و با تلاش کارشناسان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر تولید شده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه شامل ۶ قسمت می‌شود که در هر کدام از قسمت‌ها بخش مختصری از زندگی، ویژگی‌های شخصیتی و بیان رشادت‌های اصحاب امام حسین علیه‌السلام از جمله مسلم بن عقیل، حبیب ابن مظاهر اسدی، حر بن یزید ریاحی، ظهیر، وهب و جون مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از فعالیت مستمر خادمان این اداره در شبکه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: مجموعه تصویری ستارگان درخشان اصحاب امام حسین(ع) از صفحات اختصاصی مخاطبان انگلیسی زبان حرم مطهر بانوی کرامت در فیس بوک، اینستاگرام و یوتویوت منعکس می‌شود.

وی از صفحات آستان مقدس بانوی کرامت در فضای مجازی به‌عنوان صفحات مرجع و قابل اعتماد نام برد و گفت: صفحات و فعالان رسانه‌ای از انعکاس بیشتر مجموعه‌های تصویری تولید شده در حرم مطهر استقبال خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار