معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم :
پناهنده گفت: زنگ شکوفه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح در شبکه شاد و تلویزیون به صدا در خواهد آمد.
کد خبر: ۹۹۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 20 September 2021

به گزارش تابناک قم،پناهنده معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: زنگ شکوفه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح در شبکه شاد و تلویزیون به صدا در خواهد آمد.

پناهنده با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس اولی‌ها و پیش دبستانی‌ها طبق روال هر ساله صورت می‌گیرد، عنوان کرد: پوشش ۱۰۹ درصدی ثبت نام دانش آموزان در این مقطع را تاکنون داشتیم که اینها، هم بازماندگان، هم واجدین شرایط و هم مهاجرین هستند.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص ثبت نام پیش دبستانی‌ها هم گفت: ثبت نام پیش دبستانی‌ها از تابستان شروع شده و تا پایان هفته اول مهرماه صورت می‌گیرد.

پناهنده افزود: مراکز دولتی، غیر دولتی و کارشناسان مناطق آمادگی ثبت نام را دارند که مبلغ ثبت نام برای مراکز دولتی بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان است.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان پیش دبستانی یک دوره آموزش رسمی در آموزش و پرورش است که اجبار قانونی ندارد، اما گذراندن آن برای مقطع بعدی الزامی است.

متولدین ۱/۷/۹۴ تا ۱/۷/۹۵ واجد شرایط ثبت نام در پیش دبستانی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ هستند.

به گفته معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان پیش بینی می‌شود ۲۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی ثبت نام کنند که این عدد با احتساب بازماندگان به ۳۰ هزار نفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار