۲ بازی حساس شیمیدر قم در آغاز لیگ برتر بسکتبال

شیمیدر قم در دو دیدار متوالی از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران و فولاد مبارکه سپاهان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 20 October 2021

به گزارش تابناک قم، بازی های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از ۲۴ مهر ماه با رقابت تیم‌های گروه نخست آغاز شده و تیم‌های گروه دوم از ۲۸ مهر رقابت خود را آغاز می کنند. فصل جاری لیگ ۱۶ تیمی بسکتبال در گروه هشت تیمی الف و ب دنبال می شود.

تیم شیمیدر قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ مهر در تالار بستکبتال مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم رعد پدافند هوایی تهران خواهد رفت و سپس راس همین ساعت در روز جمعه ۳۰ مهر برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

سرمربی تیم شیمیدور قم در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است و برخی بازیکنان با آسیب دیدگی روبه رو هستند که امیدواریم تا شروع لیگ برتر مصدومیت برخی بازیکنان بهبود یابد.

مهران شاهین طبع ادامه داد: با تلاش و انگیزه ای که در کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد بسیار امیدواریم تا بتوانیم با شرایط مطلوب و خوبی لیگ برتر را آغاز کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: هیچ چیزی در بسکتبال قابل پیش بینی نیست و ما نیز بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم با اتحادی که در بازیکنان، کادر و باشگاه وجود دارد نتایجی خوبی را کسب کنیم.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار