بزرگترین پایانه صادراتی میوه و تره‌بار در جویبار کلنگ‌زنی می‎شود

فرماندار شهرستان جویبار از کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پایانه صادراتی میوه و تره‌بار با سرمایه‌گذاری 160 میلیارد تومان تا یک‌سال آینده در سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 26 September 2015
به گزارش تابناک مازندران رضا گنجی‌جویباری با بیان اینکه شهرستان جویبار استعداد و ظرفیت‌های خوبی دارد و پایانه صادراتی میوه و تره بار در شهرستان احداث می شود، ، اظهار کرد: از طرح‌های افتتاح شده مهم این شهرستان، طرح‌های پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاویاری با استفاده از آب دریا بوده است.
وی با اظهار اینکه این پروژه توسط شرکت جهاد نصر انجام شد، گفت: جهاد کشاورزی مازندران در سفر ریاست‌جمهور به مازندران ۹ پروژه را تعریف کرد.
فرماندار جویبار همچنین تصریح کرد که پروژه مذکور در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف‌شده است.
وی با اظهار اینکه در سفر دولت نهم و دهم، استان مازندران کمترین پیشرفت فیزیکی را در پروژه‌های سفر داشت، بیان کرد: به دلیل کارشناسی نبودن طرح‌ها، تنها ۱۶ درصد از مصوبات دولت‌های گذشته در مازندران اجرایی شد.
گنجی بابیان اینکه در دولت نهم، هشت طرح برای شهرستان جویبار تعریف‌شده بود که هیچ‌یک اجرایی نشد، تصریح کرد: متأسفانه بخش زیادی از مشکلات ما مدیریتی است و نتوانسته‌ایم از فرصت‌های طلایی درست استفاده کنیم.
ایشان عنوان کرد: بزرگ‌ترین پایانه صادراتی میوه توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۳۵ نفر کلنگ زنی خواهد شد.
گنجی‌جویباری ادامه داد: پروژه مذکور در مدت یک‌سال به بهره‌برداری می‌رسد و مساحت آن نیز 31 هکتار بوده و در منطقه چپکرود جویبار واقع است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار