تجهیز روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار خراسان شمالی به اینترنت پرسرعت

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به کمبودهای خراسان شمالی در زیرساخت‌ها، گفت: وزیر ارتباطات وعده داد که روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.‌
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 19 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد وحیدی با اشاره به اینکه شهرستان راز و جرگلان کمبودهای متعددی دارد، اظهار کرد: این شهرستان جزو ۳۱ شهرستان محروم هدف گذاری شده توسط بنیاد برکت است.

 

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم با اشاره به مشکلات آبرسانی در راز و جرگلان، ادامه داد: تا این لحظه مجتمع آب رسانی ۵۴ روستا با شهر راز و مجتمع آبرسانی ۱۳ روستا در تنگه ترکمن همچنان ناتمام است.

 

وی افزود: ۳۵ روستا در راز و جرگلان مشکل تأمین آب شرب دارد.

 

وحیدی گفت: راز و جرگلان ۵۰۰ کیلومتر راه آسفالت نشده دارد که باید برای رفع آن اقدامات جدی صورت گیرد.

 

این نماینده مجلس گفت: امیدواریم توسط دولت سیزدهم مشکلات راز و جرگلان حل شود تا امید و انگیزه به این منطقه بازگردد تا سپس فرصت‌های پیشرفت و توسعه برای این شهرستان مهیا شود.

 

وی گفت: راز و جرگلان در شاخص پوشش اینترنت هنوز جزو عقب‌ترین شهرستان‌هایی استان است و دانش آموزان و معلمان در این ۲ سال کرونا سختی زیادی را متحمل شدند.

 

وحیدی بیان داشت: در دیدار با وزیر ارتباطات این قول گرفته شد که روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت مجهز شوند.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار