آغاز احداث یک باب مدرسه دربخش مرکزی میبد

یک باب مدرسه خیری ۶ کلاسه در زیربنای هزار و یکصد متر مربع در روستای محمد آباد شهرستان میبد آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 20 December 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حسین فلاح فرماندار میبد با قدردانی از خیر این مدرسه گفت: هزینه ساخت مدرسه باقیات و صالحاتی است که برجای می‌ماند و چه کاری بهتر از احداث مکانی که در آن فرزندان ایران اسلامی بتوانند مسیر تعلیم و تربیت را طی کنند.

فرماندار آموزش و پرورش را درصدر برنامه‌های شهرستان میبد خواند و گفت: با پیشتازی خیران نیک اندیش، احداث مدرسه به یک فرهنگ درمیبد تبدیل شده است تا مدیران و معلمان و دانش آموزان جز تعلیم و تربیت و کسب و دانش دغدغه ای نداشته باشند.


بخشدارمرکزی میبد گفت: با توجه به رشد جمعیت در سه روستای محمدآباد، جهان آباد و حجت آباد و مختلط بودن دانش آموزان و همچنین قدیمی بودن ساختمان مدرسه شهید رنجبر، نیاز مبرم به یک باب آموزشگاه جدید بود.


احمدی افزود: با پیگیری فرماندار، جلال عباسی یکی از خیران میبد متعهد شد مدرسه ۶ کلاسه ای را در زمینی به مساحت پنج هزارمترمربع و زیربنای هزار و یکصد مترمربع در دو طبقه با ۴ میلیارد تومان ظرف مدت یکسال احداث کند.


وی در این مراسم باقدردانی از فرماندار، خیراین مدرسه و اداره کل نوسازی مدارس و حمایت‌های امام جمعه و نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی گفت: قرار است تجهیزات این مدرسه را اداره کل نوسازی مدارس تامین کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار