سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی:

اجرای طرح انتقال آب‌های مرزی به خراسان شمالی باید تسریع شود

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به صدور مجوز تخصیص ۴۰ میلیون متر مکعب آب مرزی به استان، گفت: طرح اجرای عملیات انتقال آب‌های مرزی به خراسان شمالی باید تسریع شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 07 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهدی رشیدی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی کشور که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه اجرای عملیات انتقال آب‌های مرزی به خراسان شمالی باید تسریع یابد و از حوزه چالش‌های بین المللی خارج شود.

 

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی یکی از چالش‌های استان را انتقال آب‌های مرزی سرانی دانست و گفت: وزارت نیرو مجوز تخصیص آب به میزان ۴۰ میلیون متر مکعب در سال از گلیل و سرانی را صادر کرده که امیدواریم شاهد تسریع در تکمیل این طرح اولویت دار و ویژه باشیم.

 

در ادامه این دیدار رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی کشور نیز گفت: عقب ماندگی‌ها، چالش‌های حوزه آب و مدیریت صحیح منابع آب با همفکری و همراهی مدیران حل خواهد شد.

 

ارسلان هاشمی با تاکید بر اینکه باید نیازهای حوزه آب خراسان شمالی اولویت بندی شود، بیان کرد: مدیریت منابع آب‌های زیرزمینی، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اولویت دار از جمله سد گلمندره، اجرای طرح‌های تأمین آب شرب روستایی و شهری از اولویت‌های کاری این حوزه برای خراسان شمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار