دیدار مسئول فرهنگی وزارت نیرو با نماینده ولی فقیه یزد

مسئول فرهنگی وزارت نیرو ، مدیران صنعت آب و برق استان و دبیران شوراهای فرهنگی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان یزد دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 01 October 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت ا... محمدرضا ناصری ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار حجت السلام والمسلمین علی یزدان پرست ، مسئول فرهنگی وزارت نیرو  در سخنانی با تاکید بر اهمیت دادن به موضوع فرهنگ به خصوص در حوزه خانواده ، اظهار داشت : ارائه فرهنگ ایرانی –اسلامی اصیل به خانواده ها وفرزندان به خصوص در فضای مجازی اهمیت ویژه ای دارد.

وی تدوین هدف و تلفیق آن با اخلاص در مباحث فرهنگی را مقدمه ای بر وظایف شوراهای فرهنگی برشمرد و افزود: دین و اعتقادات مردم در راستای فرهنگسازی مستمر و بستر سازی های مختلف در حوزه فرهنگ و زندگی مردم حفظ می شود.

آیت ا.. ناصری عیدغدیر خم را واقعه ای بزرگ برای قرار گرفتن ما در مسیر ولایت و اهل بیت دانست و گفت : امروز رسیدن به کمال که رکن اصلی است به فراموشی سپرده شده و حرکت های فرهنگی باید در راستای تقوی و کمال شکل گیرد.

وی در بخش دوم سخنانش با انتقاد از ساخت و سازهای جدید ، الگوگرفتن از ابنیه و سازه های تاریخی برای استفاده از نور طبیعی روز و کاهش مصرف را متذکر شد و تاکید کرد: بسیاری از روشهای جدید را با تلفیق از علم قدیم آمیخته کرده و ساختارهای ناصحیح انرژی بر را کنار گذاریم.

حجت السلام والمسلمین علی یزدان پرست با تشریح ساختار تخصصی و فرهنگی وزارت نیرو به تدوین نظامنامه فرهنگی و ابلاغ آن به شوراهای فرهنگی در سطح کشور خبر داد و گفت : اردوهای فرهنگی و برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرزندان ، فعال کردن واحدها و ستادها در حوزه نماز ، امر به معروف ، غدیر و عفاف و حجاب از فعالیت های اخیر شوراهای فرهنگی است.

وی به اهمیت پرداختن به مبحث مدیریت مصرف آب و برق در استان یزد اشاره کرد و گفت : باهمکاری ائمه جمعه در تریبون های هفتگی ، امیدواریم در کنترل بحران کم آبی و مدیریت انرژی در بخش برق موفق شویم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار