کشف بیش از ۱۳ تن برنج تقلبی احتکار شده در اراک

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳ تن و ۸۸۰ کیلوگرم برنج احتکار شده تقلبی به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس امنيت اقتصادي در اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 09 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"حسن مفخمی شهرستانی"افزود: در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز عمومي و به دنبال تحقيقات صورت گرفته مبنی بر احتکار و دپوی برنج در یک انبار در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار پليس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با بررسی های میدانی و تحقیقات پلیسی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به اتفاق کارشناسان اداره کل صمت از این انبار بازرسی شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۱۳ تن و ۸۸۰کیلو گرم برنج تقلبی در بسته بندی برنج ایرانی در این عملیات یادآورشد: در بررسی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ارزش تقریبی برنج های احتکار شده ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار