کشف ۱۳۲ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترك پلیس دراستان مركزي

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۳۲ کیلو گرم تریاک در عملیات های مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستانهاي ساوه و دلیجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ 20 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"یوسف سپهوند" افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي از انتقال يك محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به مقصد شهرستان ساوه مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه خودروی سواری متهمان در ورودی شهرستان ساوه شناسایی و در يك عمليات موفق متوقف شد یادآورشد: در بازرسی مآموران از این خودرو ۱۳۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچي در این عملیات مشترک افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف نزدیک به ۲۰‌کیلوگرم تریاک از خودروی سواری در دلیجان

کشف ۱۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری در دلیجان

سرهنگ " مجتبی جمالی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان هم گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان، در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری پراید، مشکوک شده و موفق به متوقف کردن آن شدند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۱۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای در داخل خودرو جا ساز شده بود،شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار