رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

از آرای مردم صیانت می‌کنیم/داوطلبان احتمالی نمایندگی خبرگان رهبری رصد می شوند

تا زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی چندین ماه باقی مانده است بر همین اساس هرگونه تحرکات تبلیغاتی و انتخاباتی زودهنگام داوطلبان احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان رصد و ثبت خواهد شد
کد خبر: ۱۰۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 05 October 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر دوشنبه در جمع بخشداران و رابطین خبری فرمانداری‌های استان بوشهر به اهمیت خبر در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات آینده از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است تاکنون چندین جلسه در سطح استان برگزار شده است.

وی افزود: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح استان تلاش داریم انتخاباتی رقابتی، باشکوه، قانونمند و با نشاط برگزار شود.

حقیقی با اشاره به اینکه امنیت روز رای‌گیری تامین خواهد شد، بیان کرد: برای برگزاری انتخابات سالم ۱۰ مرحله باید انجام دهیم که در این راستا نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: راهبری انتخابات بدون داشتن اطلاعات امکان پذیر نیست و اگر ما می خواهیم انتخابات خوبی برگزار کنیم باید اطلاعات خوبی هم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه از آرای مردم صیانت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت کارکنان دولت در عرصه انتخابات ممنون است ولی اگر کسی می‌خواهد این کار را در زمان تبلیغات کاندیدها انجام دهد باید در خارج از ساعات اداری این کار را انجام دهد.

حقیقی ادامه داد: تا زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی چندین ماه باقی مانده است بر همین اساس هرگونه تحرکات تبلیغاتی و انتخاباتی زودهنگام داوطلبان احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان رصد و ثبت خواهد شد
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار