شرایط برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنیم

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت : مجریان و دست اندرکاران باید زیر ساخت های لازم را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنند .
کد خبر: ۱۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 12 October 2015

به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری  در نشست ستاد انتخابات میبد افزود : ستاد انتخابات استان برنامه های جامع و کاملی را برای انتخابات سالم اندیشیده و مردم نیز با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری در انتخابات آتی به تاریخ انتخابات این خطه از میهن مان اضافه خواهند کرد.

فرماندار میبد نیز در این نشست گفت : همه ابعاد برگزاری انتخابات بویژه شعبه ها ، تجهیزات ، هزینه ها ،پشتیبانی اطلاعات و زمانبندی انتخابات در این شهرستان بررسی شده است.
خسین فلاح ا بیان اینکه دنیا انتخابات ما را رصد می کنند افزود : انتخابات دهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاثیر فروانی بر سیاست های داخلی و بین المللی کشورمان و صلح پایدار در منطقه خواهد داشت .
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول 36 سال گذشته دهها انتخابات برگزارکرده است مشارکت مردمی در سرنوشت کشور و احترام به آرای مردم و دموکراسی را از ویژگی ها بارز انتخابات در ایران عنوان کرد .
فرماندار میبد با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره در شرایط حساس و با حضور در صحنه،دشمنان را ناامید کرده اند گفت:یقین دارم ملت ما بویژه مردم استان یزد و شهرستان میبد در دو انتخابات پیش رو در اسفند ماه هم حضور باشکوه و حماسی خواهند داشت و سرنوشت کشور را با دستان خودشان رقم خواهند زد .
نصب سیستم اعلام حریق اتاق سرور ،هزینه سرویس یو پی اس مرکز آیت الله حائری ،بررسی و پوشش و آنتی دهی شعب اخذ رای و ارسال لیست تجهیزات ضروری انتخابات به استانداری از مصوبات این جلسه بود .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار