جذب سه هزار و ۵۰۰ نفر برای تامین کادر اورژانس کشور/یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در سال جاری وارد ناوگان اورژانس می‌شود

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: جذب سه هزار و ۵۰۰ نفر برای تامین کادر اورژانس سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 18 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،جعفر میعادفر درحاشیه بهره‌برداری از مخزن سوخت استراتژیک اورژانس ۱۱۵ اراک در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در سال جاری وارد ناوگان می‌شود که اقدامات موثری در این راستا انجام شده است.
وی یادآورشد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اورژانس کشور در سال جاری اختصاص یافت.
وی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض دخانیات و ۲ هزار میلیارد تومان دیگر نیز از محل حوادث ترافیکی برای بازسازی ناوگان اورژانس کشور تامین شده است.
میعادفر اضافه کرد: یکی از جدی‌ترین چالش‌های اورژانس کشور فرسودگی ناوگان آمبولانس است که وزارت بهداشت در نوسازی آن همکاری جدی دارد.
رییس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: اکنون برای رفع کمبود آمبولانس تامین ۵۰۰ دستگاه آمبولانس از طریق مناقصه اقدام شده که بخشی برای بیمارستان و بخشی هم برای اورژانس در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: راه اندازی اورژانس خیرین کشور نیز در اولویت قرار دارد و خیران بسیاری نیز در نقاط مختلف کشور در این خصوص اعلام آمادگیکرده‌اند.
میعادفر با بیان اینکه استان مرکزی در راه اندازی اورژانس خیرین پیشتاز است بیان کرد: اورژانس هوایی این استان در تمام کشور نمونه است اما برای توسعه آن نیاز است از ظرفیت خیران بیش از پیش استفاده شود.
وی افزود: ۱۰ مرکز تعمیر آمبولانس در کشور وجود دارد که راه اندازی تعداد بیشتری از این مراکز در برنامه سازمان اورژانس پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار