شهردار رودسر خبر داد :

افتتاح، بهره برداری و آغاز اجرای ۳۱ پروژه عمرانی و خدماتی شهری رودسر در هفته دولت سال‌ جاری

کد خبر: ۱۱۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 26 August 2023

مهندس مازیار صفائی اصلی شهردار رودسر در گفتگو با خبرنگارتابناک گیلان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر با اعلام این خبر گفت : پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری رودسر با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: این طرح ها شامل زیر سازی و آسفالت کوچه های سطح شهر به مساحت ۳۳۰۰۰ مترمربع ، بهره برداری از مجتمع ورزشهای ساحلی شامل زمین های بسکتبال و والیبال ، تسطیح معابر و کوچه ها و روشنایی معابر سطح شهر می‌باشد.
وی تصریح کرد: همزمان با بهره‌برداری از این طرحها ۱۲ پروژه در زمینه تجهیز ،توسعه و کلنگ زنی شهرداری رودسر به مناسبت هفته دولت آغاز به کار خواهند نمود. این طرحها شامل احیا و‌ بازآفرینی کوچه فجر ، بازسازی و بهسازی پارک مسافر، آسفالت معابر شهری به متراژ ۵۰۰۰۰ متر مربع، لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی در منطقه گسکر محله و احمدآباد ، آبیاری مکانیزه فضای سبز رفیوژ میانی خیابان شهدا بطول ۲۸۰۰ متر ، تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری ، تجهیز سازمان آتشنشانی به بالابر ۲۲ متری ، فاز دوم پروژه روشنایی ساحل شهر رودسر حدفاصل میدان شهدای جنیدی تا رامدشت و باز آفرینی پلهای سطح شهر می باشد.
شهردار رودسر خاطر نشان کرد : برای اجرای این طرحها بالغ بر ۵۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی شهرداری رودسر سرمایه گذاری خواهد شد که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار