کشف ۶۰ عدد چوب قاچاق در آزادشهر

سرپرست اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: تعداد ۶۰ عدد چوب‌ جنگلی قطع شده و بریده شده قاچاق در حوزه روستای «کوهمیان» آزادشهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 11 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، بهزاد نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با اقدام به موقع نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان آزادشهر، چوب جنگلی قاچاق در حوزه «کوهمیان» این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت کشف و ضبط شد.

وی تصریح‌کرد: با هوشیاری نیرو‌ها و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و پیگیری و رصد حراست اداره منابع طبیعی، و همچنین حضور به موقع سرجنگلبانی و نیرو‌های حفاظتی چوب قاچاق جنگلی در حوزه کوهمیان در یکی از معادن شهرستان کشف و محموله قاچاق ضبط شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: این محموله شامل ۶۰ عدد چوب جنگلی قاچاق قطع شده از نوع درخت «خرمندی» به طول ۱/۵ تا ۲/۲۰ متر و قطر ۱۰ تا ۲۵ سانتی‌متر است.

وی ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی حضور داشته و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با متجاوزان و مخربان عرصه‌های ملی برخورد قاطع خواهند کرد.

نجفی گفت: شهروندان و دوستداران طبیعت در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار