سرمایه‌گذاری 757 میلیاردی در صنعت برق گرمسار

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از سرمایه‌گذاری 757 میلیارد ریالی در تأسیسات صنعت توزیع برق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 08 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، رحمان اشرفی، مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار اظهار کرد: به‌منظور اجرای پروژه‌های اصلاح، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق شهرستان گرمسار، 757 میلیارد و 745 میلیون ریال از آغاز امسال تاکنون سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: برای این میزان سرمایه‌گذاری، 458 پروژه عمرانی برق‌رسانی به اجرا درآمده است.

اشرفی با عنوان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری، 911 مشترک جدید در شهرستان جذب شده است، بیان کرد: در راستای خدمات‌دهی به متقاضیان و مشترکان و توسعه زیرساخت‌ها، 23 هزار و 759 متر شبکه توزیع برق احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه در حوزه بهینه‌سازی شبکه‌ها به‌منظور حفظ پایداری خطوط برق‌رسانی، 63 هزار و 236 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف اصلاح شده، اضافه کرد: همچنین برای تغذیه برق مشترکان در نقاط مختلف شهرستان، 35 ایستگاه هوایی توزیع برق با مجموع ظرفیت پنج هزار و 330 کیلوولت آمپر نصب شده که با این اقدام، مجموع ظرفیت پست‌های توزیع برق شهرستان گرمسار به عددی بالغ بر 410 هزار کیلوولت آمپر رسیده است.

وی یادآور شد: تعویض 11 هزار و 461 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، احداث دو هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای ریکان، محمودآباد موقوفه، محمدآباد، امامزاده اسماعیل (ع)، بهشت حسین غیاث‌آباد و مربوط به طرح بهارستان، تقویت 6 دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف شهرستان، احداث شبکه و تجهیز پست هوایی برای طرح نهضت ملی مسکن، از مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته در عرصه خدمت‌رسانی بوده که از مجموع 458 پروژه انجام شده و در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان گرمسار به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار افزود: به‌منظور کنترل‌پذیری و رؤیت‌پذیری مشترکان در راستای مدیریت بار تاکنون بالغ بر سه هزار و 941 کنتور هوشمند (طرح فهام) در شهرستان نصب شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و 349 کنتور در 6 ماهه ابتدایی امسال نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

اشرفی تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در روستاهای باقیمانده به‌عنوان اهم برنامه‌های در دست اقدام این مدیریت به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار