به گزارش تابناک ایلام؛ مرادپور افزود : با توجه به ماده ۱۱ قانون مذکور ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهادهای عمومی مانند شهرداری ها، دهیاری ها و بانک ها منوط به تعویض اسناد می باشد.
وی گفت : در این راستا از صاحبان اراضی و املاک دارای سند مالکیت دفترچهای در شهرها تقاضا می شود جهت این امر به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.
مراد پور بیان داشت : متقاضیان عزیز روستایی می توانند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یا مراجعه به ادارات ثبت شهرستان مربوطه نسبت به تعویض اسناد خود اقدام کنند.
وی ادامه داد : با دریافت مدارک لازم از متقاضی و پس از طی نمودن تشریفات قانونی سند مالکیت جدید تک برگی در سریع ترین زمان ممکن صادر خواهد شد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام اظهار داشت : اسناد بعد از صدور به مالک تحویل داده شده و یا به آدرس اعلامی مالک ارسال خواهد شد./ع