معابرطرقبه شاندیز استاندارد نیست

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: به دلیل حجم بالای خودروها به ویژه در ایام تعطیل استاندارد سازی و تعریض راه های ارتباطی این شهرستان یکی از ضروریت هایی است که نیاز به تدابیر استانی و ملی دارد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 22 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید حسن حسینی در گفت و گو با مهر با اشاره به آمار تردد۷۰ هزار خودرو تنها در یک روز تعطیل در محور مشهد- طرقبه اظهار داشت: بیشترین مشکل ما در روزهای تعطیل در محل سه‌راهی طرقبه- شاندیز-مشهد و به سمت وکیل‌آباد است که می‌بایست فکر اساسی همچون تقاطع غیر هم‌سطح برای آن شود.

وی افزود: متأسفانه ارزش ریالی زمین‌های این منطقه بسیار بالا است و لذا تعریض حریم جاده‌های شهری با کمبود بودجه مواجه است و نیاز به تدابیر استانی و کشوری برای بازگشایی معابر را می‌طلبد.

وی گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری مشهد و شورای استان راه های دسترسی شهرستان از یک محور به سه محوراستاندارد تبدیل شود و نارضایتی مردم برای ماندن در ترافیک به ویژه در ایام تعطیل در این بخش پوشش داده شود.

سید حسن حسینی گفت: این مهم ما را بر آن داشته که در خصوص حل مشکل ترافیک کار گروهی ویژه متشکل از سازمان‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌های طرقبه و شاندیز و شورای ترافیک تشکیل و نسبت به تهیه طرح اقدام کنیم.

وی برگزاری انتخابات سالم، تقویت راه های دسترسی، حفظ پهنه های طبیعی و مبارزه با تغییر کاربری های غیر مجاز و تهیه سند توسعه فرهنگی را به عنوان چهار اولویت کاری در سال جاری اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار