قصور پیمانکار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را از کار بیکار کرد

قصور پیمانکار شهرداری زاهدان کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی را از کار بیکار کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ 08 July 2024

 

بر اثر حفاری غیراصولی پیمانکار شهرداری زاهدان و قطع پست برق 20 کیلوولت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، برق ستاد مرکزی قطع شد و سایر واحدهای پردیس دانشگاه به دیزل ژنراتور داخلی متصل شدند.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه ستاد بحران دانشگاه در این باره اظهار داشت: حفاری غیراصولی پیمانکار شهرداری برای لوله‌گذاری از سمت بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) متاسفانه باعث آسیب به شبکه برق پست 20 کیلوولت دانشگاه و قطع شدن گسترده برق پردیس شد.

نویدیان افزود: دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها به برق دیزل ژنراتور متصل شدند اما سلف سرویس و ستاد مرکزی کاملاً در خاموشی به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم اتصال به موقع برق، خسارات سنگینی به دانشگاه وارد خواهد شد، افزود: با انجام کار کارشناسی توسط مهندسین شرکت برق، قصور پیمانکار شهرداری در این زمینه محرز شده است.

نویدیان همچنین از معاون توسعه خواست به قید فوریت جهت تامین سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتورها اقدام کند تا برق خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها قطع نشود.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی دستگاهی خدمت‌رسان است و تعطیلی نباید در آن رخ دهد.

در این جلسه هر یک از معاونین و دبیر ستاد بحران به بیان شرایط موجود در حوزه خود و راهکارهای پیشگیری از بروز بحران پرداختند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار