با حضور معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت

حجت الاسلام محمدزاده دادستان ویژه روحانیت استان‌های گیلان و قزوین شد

مراسم تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت استان گیلان و قزوین با حضور معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت ورییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان استان گیلان و قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 09 July 2024

به گزارش تابناک گیلان، مراسم تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت استان گیلان و قزوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت و حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان استان گیلان و قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت یکی از شاهکارهای امام را تشکیل دادگاه ویژه روحانیت دانست و تصریح کرد: این تشکیلات در راستای پیشگیری از نفوذ افراد تبهکار و منحرف در حوزه‌های علمیه و حفظ حیثیت روحانیون ایجاد شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تخلف و جرائم در حوزه روحانیت از وظایف دادسرای ویژه روحانیت است.

 صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تسلیت ایام عزاداری سید الشهداء (علیه السلام) اظهار داشت: باید در مسیر شناخت راه و هدفی که حضرت اباعبدالله (علیه السلام) جان خود را فدا کرد، گام برداریم.

وی یکی از درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را توجه به آسیب ولایت ستیزی در عاقبت بخیری افراد عنوان کرد و گفت: فاصله گرفتن از ولایت، آسیب و تهدیدی است که در هر حالی انسان را تهدید می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان روحانیون را پاسداران دین دانست و اظهار داشت: دادسرای ویژه روحانیت وظیفه پیشگیری و صیانت را بر عهده دارد و در رسیدگی‌ها نیز باید از اطاله رسیدگی‌ها اجتناب نماید.

وی در ادامه از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین نصرت آبادی در دادسرای ویژه روحانیت گیلان و قزوین قدردانی نمود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده به سمت دادستان ویژه روحانیت استان‌های گیلان و قزوین منصوب و از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین نصرت آبادی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار