تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۲ کشته داشت

رییس اورژانس ۱۱۵ و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در حادثه تصادف موتورسیکلت با پراید در شهرستان اردل یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 23 July 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری» به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ محمود شمسی‌پور روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: این حادثه دوشنبه‌شب در ورودی شهر اردل رخ داد که نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین‌های اورژانس برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام رضا (ع) اردل منتقل شدند.

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: در حادثه تصادف برخورد پراید و کامیون در محور لردگان به بروجن یک کشته و یک مصدوم داشت.

شمسی‌پور افزود: این حادثه رانندگی صبح روز سه‌شنبه در محور لردگان به بروجن حوالی گردنه گوشنگلی رخ داد که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات در صحنه فوت کرده بود و فرد مصدوم نیز بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب رضایت به انتقال نداد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به‌ عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیت کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است که روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار