فرماندار در جلسه شورای اداری:

ابلاغ و تخصیص۱۲۰میلیارد تومان از وعده وزیر نفت کشور به شهرستان گچساران

جلسه شورای اداری شهرستان گچساران به میزبانی روستای اسلام آباد لیشتر  با حضور فرماندار و مدیران ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 11 September 2024

ابلاغ  و تخصیص۱۲۰میلیارد تومان از وعده وزیر نفت کشور به شهرستان گچساران

به گزارش تابناک از گچساران،جلسه شورای اداری شهرستان گچساران به میزبانی روستای اسلام آباد لیشتر  با حضور فرماندار و مدیران ادارات برگزار شد.

فرماندار شهرستان گچساران در این جلسه خطاب به روسای ادارات  گفت:هیچ قولی که نمی توانید عملی کنید به مردم ندهید ولی تمام تلاششان را برای حل مشکلات مردم به کار ببرید.
دیهیم خوب با اشاره به تغییر و تحول مدیران شهرستان افزود:هر دولتی که تغییر کند مدیر آن هم تغییر خواهد یافت ،هیچ مدیری به خاطر سلب مدیریت نباید نگران و ناراحت باشد،چرا که هر آمدنی یک رفتنی دارد و تنها چیزی که از هر مدیری به یادگار خواهد ماند خدمات آن به مردم می باشد.
وی خاطرنشان کرد: وزیر نفت دولت سیزدهم در زمان سفر به گچساران وعده ۳۰۰میلیاردی تومانی به این شهرستان داده بودند که خوشبختانه از این مبلغ ۱۲۰میلیارد ابلاغ شده و مدیران باید پیگیر مبلغ تخصیص یافته برای پروژه های مربوطه باشند.
وی بیان داشت: این مبلغ برای ادارات شرکت آب منطقه ای،نوسازی مدارس،اداره ورزش و جوانان ،راه و شهرسازی،حوزه علمیه،اب و فاضلاب،کمیته امداد و بنیاد مسکن جهت راه اندازی پروژه های ناتمام و زیر ساخت ها تخصیص یافته است.
 
دیهیم خوب در بحث نام گذاری  منطقه ویژه اقتصادی شهرستان عنوان کرد: چندین بار مسیولین از منطقه و طرح ها بازدید کردند یک سری مشکلات در بحث زیر ساخت وجود دارد که باید سرمایه گذار جهت رفع این زیر ساخت ها اقدام کنند.
وی در مورد قطعی مکرر آب و برق در شهرستان گچساران افزود: با توجه به توضیحات روسای این ادارات ،مشکل قطعی آب به خاطر قطعی برق است و مشکل قطعی برق هم به خاطر کمبود و قطعی آب است.
دیهیم خوب با بیان این که ۴۰درصد از شبکه های داخلی  اداره آب و برق فرسوده می باشد ،بیان داشت: قطعی برق یک موضوع کشوری است ولی روشنایی شهری و روستایی قابل حل است چرا که اعتباری در این خصوص تخصیص یافته و فقط مدیران باید برای حل این معضل تلاش مضاعف کنند. 
وی همچنین به بحث آلایندگی در روستاها اشاره کرد و گفت:سهم آلایندگی روستاها در قالب طرح هادی بین روستاها تزریق می شود.
در این جلسه فرماندار و روسای ادارات به بررسی مشکلات مردم روستای اسلام آباد لیشتر پرداختند.
یکی از مهمترین مشکلات این منطقه و همچنین شهرستان گچساران قطعی مکرر آب و برق می باشد که با توجه به توضیحات روسای اداره آب و برق مشکل اداره برق از قطعی آب و مشکل قطعی آب هم از قطعی مکرر برق می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار