استاندار همدان:

نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان، سرمایه‌های ارزشمند نظام سلامت هستند

گروه استان ها- دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در مراسم قدردانی از پرسنل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، گفت: نیروی انسانی؛ از پزشکان متخصص تا بهورزان عزیز در خانه‌های بهداشت، سرمایه‌های ارزشمند نظام سلامت هستند.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 24 September 2024
به گزارش -«تابناک همدان»- استاندار همدان صبح امروز در مراسمی از زحمات و تلاش‌های پرسنل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان قدردانی کرد. 
قاسمی فرزاد گفت: یکی از کارهای اصلی دولت توجه به سلامت جامعه بوده است و طی سالهای گذشته اقدامات ارزنده‌ای در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها و بهبود شرایط بهداشتی و درمانی در استان انجام شده است.
وی در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر اقدامات در زمینه واکسیناسیون، غربالگری، بهداشت و درمان در بحران آب و حل مشکلات مربوط به کیفیت آب شرب نیز تلاش‌های فراوانی انجام داد، که قابل تقدیر است. همچنین ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی با دقت و حساسیت بالا سلامت مردم را در شرایط بحران آب دنبال کردند.
استاندار همدان تاکید کرد: مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها، احداث و افتتاح خانه‌های بهداشت در روستاها و دورترین نقاط استان، همگی نشان از توجه ویژه به سلامت مردم دارد.
قاسمی فرزاد افزود: با تأمین اعتبار و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تلاش کردیم، خدمات‌رسانی به مردم شریف استان را بهبود بخشیم، هرچند مشکلات و کمبودهایی وجود دارد، اما با وجود تحریم‌ها و فشارها، اقدامات بسیار ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و سلامت صورت گرفته که باید از زحمت کشان این عرصه قدردانی کنیم.
در این مراسم رئیس و معاونین دانشگاه علوم‌پزشکی همدان و مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان نیز حضور داشتند.
 

انتهای پیام/ن

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار