تجمع گسترده مردم یزد در میدان امیرچقماق در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

گروه استان‌ها - مردم یزد با برگزاری تجمعی در میدان امیرچقماق، اعتراض خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 28 September 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، شهر یزد امشب شاهد تجمع گسترده‌ای در میدان تاریخی امیرچقماق بود. شرکت‌کنندگان از تمامی اقشار جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، به میدان آمده بودند تا با صدای بلند اعتراض خود را نسبت به اقدامات خشونت‌آمیز رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

در این تجمع، مردم با سر دادن شعارهایی مانند "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" به حمایت از مقاومت در برابر تجاوزات اسرائیل تاکید کردند. سخنرانان حاضر در مراسم بر اهمیت همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان و لزوم ادامه مقاومت تاکید داشتند.

یکی از حاضرین با بیان اینکه مردم یزد هرگز در مقابل این جنایات ساکت نخواهند ماند، گفت: «ما برای دفاع از مظلومان آماده‌ایم و حتی اگر لازم باشد به میدان جنگ خواهیم رفت.»

حضور مردم در این تجمع به عنوان نمادی از همبستگی و حمایت از محور مقاومت به شمار می‌رفت، و بسیاری از شرکت‌کنندگان بر ادامه این نوع فعالیت‌های اعتراضی تا زمان پایان جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار