رئیس‌کل دادگستری استان ایلام:

راه و شهرسازی نسبت به شفاف‌سازی اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کند

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام گفت: قبل از اینکه کار به طرح دعوا کشیده شود، اداره راه و شهرسازی نسبت به شفاف‌سازی اقداماتی که انجام داده اقدام و ظرف یک هفته تکالیف متقاضیان را به آنها اعلام و همچنین عواقب عمل‌نکردن به تکالیف را نیز به آنها اعلام کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ 01 October 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران علی‌محمدی رئیس‌کل دادگستری استان ایلام، بیان داشت: ما نباید با کوتاهی و عدم پیگیری، زحماتی که در دولت قبل برای نهضت ملی مسکن و هدیه‌ای که نظام اسلامی به مردم اهدا کرده را به مذاق مردم تلخ کنیم.
 
وی افزود: هیچ‌ فردی در جلسه نتوانست قیمت تمام شده واحدها را بیان کند.
 
رئیس‌کل دادگستری استان ایلام گفت: راه و شهرسازی و بنیاد مسکن که متولی این کار هستند، مکلف هستند که در زمان مشخص نسبت به رفع دغدغه مردم حقیقتاً اقدام کنند و سازمان بازرسی پیگیری کرده و نتیجه را به این کارگروه برای تصمیم‌گیری‌های بعدی اعلام کند.
 
علی‌محمدی بیان کرد: مردم باید یقه چه کسی را بگیرند، قبل از اینکه کار به طرح دعوا کشیده شود، اداره راه و شهرسازی نسبت به شفاف‌سازی اقداماتی که انجام داده اقدام و ظرف یک هفته تکالیف متقاضیان را به آنها اعلام و همچنین عواقب عمل‌نکردن به تکالیف را نیز به آنها اعلام کند.
 
وی افزود: آماده‌سازی واحدها حقیقتاً بر عهده دولت است و اداره راه و شهرسازی باید پای‌کار بیاید.
 
وی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی مدیران در اجرای پروژه مسکن ملی گفت: عدم برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای طرح مسکن ملی، موجب تأخیر در تکمیل پروژه‌ها شده است.
 
علی‌محمدی تأکید کرد: وقتی شخصی مدیر باشد باید برنامه‌ریز هم باشد مگر می‌شود فرد مدیر باشد اما برنامه‌ریزی نداشته باشد. 
 
وی در پایان گفت: زمان مقرر برای تحویل روبه‌اتمام است و در این زمان کم اتمام ۳۰ درصد باقی‌مانده کار سختی خواهد بود./ح
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار