جمع‌آوری 1300 معتاد متجاهر در کردستان/5230 پرونده اختلاف منجر به سازش شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از جمع‌آوری 1300 معتاد متجاهر در شش ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ 04 October 2024

جمع‌آوری 1300 معتاد متجاهر در کردستان/5230 پرونده اختلاف منجر به سازش شد

به گزارش «تابناک کردستان»، سردار علی آزادی در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر در مسجد جامع، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته فراجا به ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات انتظامی پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 1300 معتاد متجاهر توسط انتظامی از سطح شهرهای استان جمع‌آوری شده است.

وی از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه معتاد متجاهر و یا عرضه‌کننده مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا همکارانمان ورود کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 139 هزار لیتر مشروبات الکی و 500 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در شش ماهه نخست سال‌جاری در کردستان خبر داد و افزود: در این مدت بیش از 445 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون 5230 پرونده اختلاف در مراکز مشاوره انتظامی استان رسیدگی و منجر به صلح و سازش شده است.

آزادی امنیت را خط قرمز پلیس عنوان کرد و بیان داشت: در همین راستا؛ همکارانم برای ایجاد و برقراری نظم و امنیت عمومی و حفظ آرامش و آسایش شهروندان به صورت شبانه‌روزی در سطح استان مشغول خدمت هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برخاسته از مردم و نقش برجسته‌ای در تأمین امنیت پایدار جامعه و حفظ کرامت شهروندان دارد، یادآور شد: تمام مأموریت‌های انتظامی با حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی و در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی و پاکسازی جامعه از هر گونه آلودگی است، البته در تأمین و حفظ امنیت شهروندان با کسی تعارف نداریم و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به شعار سال فراجا مبنی بر "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار", تحقق این مهم و حفظ امنیت عمومی را مستلزم همکاری مردم دانست و از همه شهروندان خواست که در این راستا همراهی لازم با پلیس داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار