تابناک گزارش می‌دهد؛

دیدار چهره‌به‌چهره مدیرعامل شرکت گاز کردستان با ۱۱۵ مشترک بیجاری/ تقدیر از تلاش کارکنان در «بام ایران»

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در سفر به شهرستان بیجار، ضمن دیدار چهره‌به‌چهره با ۱۱۵ مشترک و متقاضی خدمات گازرسانی، در نشستی جداگانه با بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان ناحیه گازرسانی بیجار دیدار کرد و از تلاش مستمر آنان در فصل سرد سال تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۵ 09 December 2025

دیدار چهره‌به‌چهره مدیرعامل شرکت گاز کردستان با ۱۱۵ مشترک بیجاری/ تقدیر از تلاش کارکنان در «بام ایران»

به گزارش خبرنگار تابناک از استان کردستان، در ادامه برنامه‌های دیدار مردمی و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان، «احمد فعله‌گری» مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در شهرستان بیجار با ۱۱۵ نفر از مشترکین و متقاضیان خدمات گازرسانی دیدار چهره‌به‌چهره برگزار کرد.

وی، در این دیدار با تأکید بر اینکه ملاقات‌های مردمی یکی از مسیرهای مهم ارتباطی میان شرکت و مردم است، اظهار کرد: این دیدارها فرصتی فراهم می‌کند تا درخواست‌ها، مشکلات و مطالبات شهروندان به‌صورت مستقیم شنیده شود و تصمیمات لازم برای رفع نیازها با برنامه‌ریزی دقیق انجام گیرد.

مدیرعامل شر‌کت گاز کردستان، افزود: ملاقات‌های عمومی نه‌تنها زمینه ارائه خدمات بهتر را فراهم می‌کند، بلکه کمک می‌کند مدیران از نگرانی‌ها و نیازهای واقعی مردم مطلع شوند. شناسایی نیازهای مشتریان درون و برون‌سازمانی، نهایتاً موجب صرفه‌جویی، افزایش سرعت خدمت‌رسانی و رضایت ارباب‌رجوع خواهد شد.

وی، اعلام کرد: جلسه ملاقات عمومی هر هفته روزهای دوشنبه برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی شده است که این دیدارها در تمام شهرستان‌های استان نیز به‌صورت هفتگی انجام شود تا دسترسی مردم به مدیریت ارشد شرکت آسان‌تر گردد.

فعله‌گری همچنین یادآور شد: مشترکین علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند از طریق سامانه CRM، سامانه تلفنی ارتباط مردمی، تلفن گویای ۳۱۹۲ و میز خدمت ادارات گازرسانی درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

در بخش دیگری از سفر، وی به همراه مدیران بهره‌برداری، منابع انسانی، حراست، روابط‌عمومی و رئیس گازرسانی ناحیه بیجار، در نشستی صمیمانه با بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان رسمی، قراردادمستقیم و شرکتی ناحیه بیجار دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شر‌کت گاز کردستان، در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش کارکنان ناحیه گازرسانی بیجار که در منطقه سردسیر «بام ایران» خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: حفظ و نگهداشت تجهیزات و شبکه‌های گازرسانی در شهرها و روستاها، به‌ویژه در فصل سرد سال، اهمیت و حساسیت بالایی دارد و تلاش بی‌وقفه شما قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سیاست‌های شرکت ملی گاز در جذب نیروهای جوان، اظهار کرد: ورود نیروهای توانمند و متخصص طی سال‌های اخیر موجب تقویت بدنه شرکت گاز استان شده و این نیروهای جوان می‌توانند در اجرای ماموریت‌های حساس، نقش مؤثری ایفا کنند.

فعله‌گری، با اشاره به اهمیت گروه امداد شهری و گازبان‌های روستایی گفت: اهمیت کار این عزیزان زمانی بیشتر دیده می‌شود که در فصل سرما، گاز یکی از مشترکین قطع می‌شود. سرعت عمل گروه‌های امدادی در وصل مجدد گاز، رضایتی بزرگ برای مشترکین ایجاد می‌کند. مشترکین ولی‌نعمتان ما هستند و رضایت آنان وظیفه اساسی شرکت است.

وی، تصریح کرد: خط مقدم خدمت‌رسانی شرکت گاز، کنتورخوان‌ها، گروه‌های امداد، گازبان‌ها و امور مشترکین هستند. پاسخگویی با حوصله و احترام به مردم، مصداق عبادت است و موجب رضایت خداوند می‌شود.

در پایان این جلسه، کارکنان ناحیه بیجار درخواست‌ها، پیشنهادها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و مدیرعامل نیز پاسخ‌های لازم را ارائه داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار