احداث 20مسجد بین راهی در استان

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مسجد بین راهی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با مشارکت بنیاد برکت 20 مسجد بین راهی در متراژ 100 متر مربع در محورها و راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 09 November 2015
حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی بر لزوم اختصاص اعتبار برای احداث نمازخانه بین راهی و سرویس بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: در بسیاری از مکان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی لازم و ضروری است که باید این مکان‌ها جانمایی شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از فارس مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مسجد بین راهی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با مشارکت بنیاد برکت 20 مسجد بین راهی در متراژ 100 متر مربع در محورها و راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.
وی تصریح کرد: این مساجد با همکاری راه‌ و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها، ستاد اقامه نماز استان و میراث فرهنگی ساخته می‌شود که تاکنون جانمایی چند مسیر بین راهی برای ساخت این مساجد مشخص شده است.
این مسئول تصریح کرد: مسیر باشت به گچساران، منطقه دلی‌بجک، منطقه خان‌احمد گچساران، منطقه جو خونه سادات، منطقه تفریحی گردشگری تله‌گاه یاسوج، مسیر باغچه سادات و مسیر یاسوج به اقلید و پاتاوه به دهدشت از مسیرهای بین راهی هستند که در آنها مسجد احداث می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با مشارکت دفتر امور روستایی استانداری و دهیار روستاهای استان، شورای فرهنگی در روستاها با مشارکت امام جماعت، رئیس بسیج روستا و دهیار تشکیل و در خصوص ترویج فرهنگ نماز در روستاها اقدام شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد نمازخانه‌ای برای پیست اسکی کاکان یاسوج در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار