رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

همه از رشدمنفی اقتصادی کشور مطلع هستند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: همگان از وضعیت اقتصاد و رشد منفی اقتصادی کشور مطلع هستند و متأسفانه شرایط بد اقتصادی، اقتصاد کشور را شخم زده و سبب ایجاد وضعیتی نگران‌کننده شده است.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 18 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، بهرام نصرالهی‌زاده امروز در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران واحدهای شهرک صنعتی بیجار که در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت نگران‌کننده و نابسامان اقتصادی کشور، اظهار کرد: زمانی که با رکود و عدم رونق اقتصادی مواجه باشیم طبیعی است که همه واحدهای مرتبط درگیر شده و موجب ایجاد بحران شوند.

وی گفت: همگان از وضعیت اقتصاد و رشد منفی اقتصادی کشور مطلع هستند و متأسفانه شرایط بد اقتصادی، اقتصاد کشور را شخم زده و سبب ایجاد وضعیتی نگران‌کننده شده است.

نصرالهی‌زاده عنوان کرد: اراده و تصمیم دولت بر این است که تمامی منابع دولت را بسیج کرده تا از این بحران عبور کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ابراز امیدواری کرد، با تصمیماتی که در سطح کلان کشور گرفته می‌شود، گشایشی در حوزه اقتصاد کشور در بعد داخلی و خارجی فراهم شده و شرایط کنونی اقتصادی کشور اصلاح شود.

وی گفت: اقتصاد کشور با بیماری سختی مواجه است و نیاز است همه برای رفع این مشکل همکاری کنند.

نصرالهی‌زاده به مشکلات واحدهای تولیدی شن و ماسه هم اشاره کرد و از برگزاری جلسه‌ای با مسئولان ادارات صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و آب برای رفع مشکلات این واحدها خبر داد و افزود: با مساعدت و کمک این ادارات و تزریق اعتبار به پروژه‌های عمرانی، فعالیت این واحدها نیز رونق خواهد یافت.

وی گفت: سیاست دولت بر این است که با تزریق اعتبار به پروژه‌های عمرانی، این پروژه‌ها فعال شوند تا در نهایت چرخه تولید نیز بهبود یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان از تزریق منابع خوب به پروژه‌های عمرانی کشور با هدف ایجاد تحرک در اقتصاد کشور خبر داد و گفت: در استان کردستان نیز براساس مصوبات سفر رئیس جمهور در هفته اخیر، 300 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان تخصیص داده شد.

وی به بحث سرمایه در گردش و تشکیل هفتگی کمیته رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و گفت: هیچ وعده‌ای در بحث تسهیلات نمی‌دهیم اما پیگیر گرفتن یارانه تولید و افزایش آن برای استان هستیم.

نصرالهی‌زاده افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه هستند را شناسایی کرده و به دنبال یارانه تولید است و قطعا با کاهش سود تسهیلات به 16 یا 15 درصد، مشکلات واحدهای تولیدی مرتفع خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار