به دلیل اجتناب از برخی شائبه های انتخاباتی

بخشدار قصابه استعفاء داد

داود رضایی بخشدار قصابه از سمت خود استعفا داد. وی در زمستان سال ۹۲ به این سمت منصوب شده بود. وی علت استعفای خود را جلوگیری از ایجاد برخی شائبه های انتخاباتی اعلام کرده است. متن نامه استعفای وی به این شرح است ...
کد خبر: ۱۵۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 02 January 2016

داود رضایی بخشدار قصابه از سمت خود استعفا داد. وی در زمستان سال ۹۲ به این سمت منصوب شده بود. متن نامه استعفای داود رضایی بخشدار بخش قصابه به این شرح است:

downloadthth

جناب مستطاب آقای دکتر خدابخش استاندار محترم استان اردبیل

با عرض ادب و احترام
از آنجا که اجرای انتخابات سالم ، خالی و عاری از هر گونه شائبه و شبهه وظیفه ی همگانی مسؤولین محترم و خواست ملت بزرگ ایران می باشد و با عنایت به این که یکی از بستگان اینجانب به نام ….. کاندیداتوری نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه شهرستان مشکین شهر می باشد.
جهت رعایت منطوق ماده ۳۳ از قانون انتخابات که اشعار میدارد (( هیچ یک از اعضای هیت اجرایی و ناظرین شورای نگهبان و اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای نباید در حوزه انتخابیه با داوطلبان انتخابات خویشاوندی نسبی و یا سببی داشته باشد)) بدین وسیله استعفای خودم را از بخشداری بخش قصابه ( مشکین غربی ) اعلام میدارم .
صد البته که بسیار اشتیاق داشتم جهت اجرای برنامه ها و طرحهای ناتمام مانده همچنان خادم سر از پا نشناخته برای مردم شریف این سامان باشم.چرا که جوانان فهیم ، شایسته و ارزشمند این منطقه مستعد، همیشه در ذهن من ماندگار و شایسته خدمت هستند.در اینجا فرصت را مغتنم شمرده از تمامی اهالی بخش قصابه و روستاهای تابعه و اعضای محترم شوراهای اسلامی بخش و دهیاران سخت کوش حلالیت طلبیده خدا حافظی می نمایم . توفیقات روز افزون همگی آنها آرزوی قلبی فدوی است.
وسلام علی عباد الله الصالحین
داود رضایی
بخشدار بخش قصابه (مشکین غربی)

منبع: مشگین سلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
باز درود بر شرف شما که قبول نکردی مسول ستاد انتخاباتی در اونجا باشید کاش بقیه بخشداران و دهداران هم اینکار را انجام دهند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار