ارتش ایران جزو ۸ ارتش برتر جهان

امام‌جمعه نهاوند گفت: کسانی که به شورای نگهبان اهانت کنند به قانون اساسی و اصول و عقاید مردم به‌عنوان یک کشور مسلمان خیانت کرده و تمامی این ارزش‌ها و آرمان‌ها را زیر پا گذاشته اند.
کد خبر: ۱۷۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 06 February 2016
 امام‌جمعه نهاوند گفت: کسانی که به شورای نگهبان اهانت کنند به قانون اساسی و اصول و عقاید مردم به‌عنوان یک کشور مسلمان خیانت کرده و تمامی این ارزش‌ها و آرمان‌ها را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی دست به هر ترفندی زد تا این انقلاب را نابود کند که خوشبختانه موفق نشد.

وی عنوان کرد: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، دشمنان، گروهک‌ ها و منافقین را به جان انقلاب انداختند و بعدازآن هشت سال جنگ تحمیلی، محاصره و شدیدترین تحریم‌ها را یکی پس از دیگری علیه کشورمان اعمال کردند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند که درنهایت ناکام ماندند.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: امروزه کشورمان باوجود همه مشکلات به یک کشور قدرتمند در منطقه تبدیل‌شده و درزمینه های دانش هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، تسلیحات نظامی، دانش فضایی و ... حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی روستاهای کشورمان در وضعیت اسف‌باری قرار داشتند و از امکاناتی نظیر آب، برق، بهداشت و راه‌های ارتباطی هیچ بهره‌ای نبرده بودند اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران به پیشرفت‌های بزرگی دست پیداکرده است.

مغیثی عنوان کرد: تمام دستاوردهای انقلاب مهم و ارزشمند هستند اما دستاوردهای معنوی آن از همه باارزش‌تر است و گفتمان ولایت در رأس آن قرار دارد.

وی نتیجه توسل مردم کشور ما به قرآن، اهل‌بیت (ع) و ولایت را پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: محفل‌های انس با قرآن نیز همان عروةالوثقی هستند و اگر ملتی به عروةالوثقی چنگ بزند در دنیا و آخرت رستگار خواهد شد.

وی بابیان اینکه یکی از عجایب انقلاب اسلامی ما که برای دشمنان قابل‌هضم نیست محبت و علاقه بین رهبر کبیر انقلاب و مردم کشورمان است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) دریکی از سخنرانی‌هایشان فرمودند من دست تک‌تک مردم ایران را می‌بوسم زیرا این مردم از مردم زمان پیغمبر(ص) و امامان معصوم (ع) بهتر و وفادارتر هستند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی گفت: در طول سخت‌ترین دوران انقلاب که دشمنان گروهک‌ها را به جان انقلاب انداختند و بعد از آن جنگ تحمیلی علیه کشورمان آغاز شد مردمی که این‌همه مظلوم واقع‌شده بودند هیچ‌گاه شکایتی نکردند و همه این ازخودگذشتگی‌ها به خاطر علاقه به امام(ره) و انقلاب اسلامی بود.

مغیثی اظهار داشت: شرط ولایتمداری و شرط عمل به وظیفه این است که همه ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو در هفتم اسفندماه حضور پیدا کنیم زیرا حضور در این عرصه‌ها یک وظیفه شرعی است.

وی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در رابطه با شورای نگهبان گفت: کسانی که به شورای نگهبان اهانت کنند به قانون اساسی و اصول و عقاید مردم ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور مسلمان خیانت کرده و تمامی این ارزش‌ها و آرمان‌ها را زیر پا گذاشته است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: جریان دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی و همچنین رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب شد که آن‌ها اظهار کنند ارتش ایران جزو ۸ ارتش برتر جهان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی عنوان کرد: تمامی این دستاوردهای رفیع و منزلت بخش را مدیون شهدای گران‌قدر از صدر اسلام تاکنون به‌ویژه شهدای مدافع حرم هستیم.

وی گفت: ملت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و جان‌فشانی و ازخودگذشتگی برادران ارتشی و پاسدار اجازه ورود دشمنان مسلح را به کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهند داد و آنان که این فکر را در سر دارد بدانند خیالی باطل بیش نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار